РАЗГОВОРИ С МАМА


Автор: ЖОРДИ ГАЛСЕРАН
Превод: Нева Мичева
Постановка: Венцислав Кулев
Сценография и костюми: Нина Пашова
Участват: Меглена КараламбоваГеорги Къркеланов

Гледайте постановката "Разговори с Мама":
Февруари
12
Февруари
Петък
19.30 часа, сцена


Това е една смешна история върху сериозни теми. Любопитен двубой между майка и син. Дали най-важната цел в живота да е високоплатената работа, луксозната кола, скъпият апартамент, екскурзията до Канарските острови?... Ами после?! "Страх да не останеш без нищо, ако до нещо вече си се добрал. А ако не си - страх да не останеш без илюзията, че можеш да го имащ," изплаква героят, съсипан от чувството за пълна безизходица. "Сине," успокоява го майката, "Това, което за теб е голям ужас, за мен е въздух под налягане."
Нищо материално не може да замени вниманието, разбирането, обичта в очите на човека до теб. Звучи познато, но е толкова необходимо в днешното ни странно време...

ПРЕДСТАВЛЕНИЕТО Е С ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ 90 МИНУТИ.

Награди и номинации:
  • МЕГЛЕНА КАРАЛАМБОВА - награда на Столична община за ярки постижения в областта на културата 2017 г. в категория "театър"
  • МЕГЛЕНА КАРАЛАМБОВА - награда "Аскеер" 2017 за водеща женска роля;




ant

Работно време: всеки ден 9:30 - 19:30 ч., тел: (02) 987 85 33; 0885 199 199
Адрес: ул. Славянска 8, София 1000



ant2

12


Богдан Михайлов
27.12.2020 23:31 ч


11
Току що се връщам от това представление и от една страна съм изключително впечатлен от майсторската игра на двамата актьори и техния ентусиазъм и страст на сцената, а от друга съм дълбоко огорчен и разгневен, че към средата на пиесата една от много младите разпоредителки внезапно и грубо навлезе в личното ми пространство, прекъсна мислите ми породени и вдъхновени от много богатата на идеи, подложения, и въобще храна за мисълта постановка за да ми иска сметка какво си записвам от време на време в тефтера! Изглежда, че точно в стил Биг Брадър очакваше от мен и всички останали да са просто пасивни воайори за час и половина, след което да се махат оттам. Нещо си изми ръцете с дълбока загриженост за авторски права, които и да искам няма как да наруша като запиша за лично ползване някоя и друга достойна за по нататъшно размишление вдъхновяваща дума, фраза, или действие на героите.

Тя ясно ми даде да разбера че в този Театър 199 или поне за нея правата, нуждите, желанията, и предпочитанията на Негово Величество зрителя, който е дошъл на крака в пандемия, в дъжд, в студ, и в пред новогодишни празници са на АБСОЛЮТНО ПОСЛЕДНО МЯСТО, а всичко останало е с несравнимо по-високо значение и приоритет! Като че ли заплатата на нея и всички останали там идва от авторски права на чужденци, а не от Техни Величества зрителите и билетите им. Ние сме благословени с изобилие от театри в столицата, които са във всекидневна ожесточена борба за парите и интереса ни седмица след седмица и година след година. За първи път дадох шанс на тези актьори и на този театър да ме спечелят като редовен зрител, като тандема успя веднага с лекота, талант и майсторство за разлика от Театър 199, който тотално се провали с абсурдното и шокиращо Биг Брадърско изискване да искам разрешение и да уведомявам незнайно кого, че ще бъда нещо повече от пасивен субект на по-развлекателна медитация и АБСОЛЮТНО НИЩО ПОВЕЧЕ ЗАРАДИ АВТОРСКИ ПРАВА, които Боже опази да не бъдат нещо нарушени от някоя и друга бележка в нечий тефтер! На другия ден там се играе Фермата на животните по Оруел. Той е точно за този тип Биг Брадърски подход към хората и техните права, които някои хора като нея са много склонни да пратят по дяволите без да им мигне окото и дори да се замислят малко криейки се зад удобни фрази като авторски права, каквото и точно да разбират под това, защото нито ще поставям нелегално тази пиеса някъде, нито снимах за да кача представлението в Ютуб.

Жалко, че иначе отлично представление, което горещо препоръчвам на почитатели и познавачи на дълбокомислен и майсторски изигран театър беше помрачено от демонстративно и крайно неблагодарна служителка, която явно е взела зрителите за 100% даденост, което е сигурна предпоставка театъра да ги загуби особено в извънредната ситуация и жестоко редуцираните брой билети, които могат да продават. Следователно абсолютно всеки един зрител е от огромно значение, но това е нещо, за което нито мислят, нито явно ги е грижа, а със сигурност искат зрители и пари, че иначе отиват по дяволите, но и за това явно не мислят, но пък активно пречат на други хора да мислят там и да си записват мислите за да не ги забравят. Нещо, с което никой друг театър не съм имал проблем за разлика от Театър 199, в който ми налетяха като соколи на Биг Брадър още първия път щом стъпих там и дръзнах да си запиша нещо като не чувал с картофи!

Накратко двамата актьора са впечатляващи и много талантливи, които заслужават да бъдат гледани, каквото и да намерят за достойно да представят на Негово Величество зрителя, за разлика от този Биг Брадърски театър 199, където автоматично си третиран като някакъв там, който трябва да се държи супер пасивно като чувал с картофи за да не ти налети някоя соколица разпоредителка, която сън не я лови от фанатична загриженост за авторски права на чужденци, но затова пък няма уважение за 5 стотинки към родни тела, които за кратко някак си търпи да поседнат на малко мизерните столове там и нищо повече, че ще направи мини-сцена извън постановката, като че ли с това ще издигне себе си или някой друг в очите на малкия брой хора, които биха си и помислили да ходят и дават пари за луксове като театър. Може би това е и една от основните причини за огромен брой проблеми в България. Чуждото и чужденци се радват на автоматично огромно уважение и зачитане включително на правата им, а родното и сънародниците кучета ги яли!!! С такова мислене никога нищо няма да се оправи в България и само може да става по-зле отвъд всяко съмнение.

Давам заслужени 5 звезди на отличния тандем и 1 звезда на Биг Брадърския Театър 199, в който я стъпя втори път я не, тъй като не им дължа нищо, а и те явно не смятат, че дължат поне елементарно уважение, зачитане, и най-вече искрена благодарност към абсолютно всеки един зрител, който въобще стъпи там, за да противодействат да взимат за даденост такива, защото НИКОЙ И НИЩО НЕ ИМ Е ДАДЕНОСТ! И те като много други културни места мога да отлетят в историята с лекота особено в тези турбулентни времена!
Одобрение 3 от 4 гласа Одобрявам коментара Неодобрявам коментара

Слав
09.01.2020 15:13 ч


10
Доста скучна..едва се сдържах да не си тръгна преди края.
Одобрение 0 от 4 гласа Одобрявам коментара Неодобрявам коментара

Яне
18.10.2019 04:30 ч


9
Просто превъзходна пиеса!
Одобрение 6 от 6 гласа Одобрявам коментара Неодобрявам коментара

Boryana
19.01.2019 15:03 ч


8
Добра постановка,но не и нещо толкова запомнящо се!Тъжен край за съжаление!
Одобрение 4 от 12 гласа Одобрявам коментара Неодобрявам коментара

Шурко
13.01.2019 10:22 ч


7
Много тънко поднесен хумор. Рядко се попада на такава добра постановка. Гледайте!
Одобрение 16 от 16 гласа Одобрявам коментара Неодобрявам коментара

Константин
06.04.2018 11:50 ч


6
разкошно представление! поднесено с много мекота, нежност и обич - все неща, които ни убягват.
Одобрение 11 от 11 гласа Одобрявам коментара Неодобрявам коментара

Светлана Костова
18.09.2017 22:09 ч


5
Прекрасен спектакъл! Миглена Караламбова, в компанията на Г Каркеланов и изключителната режисура на Венци Кулев! Вечните проблеми на хората, поставени по най-интелигентен начин и като текст в пиесата, и като режисьорско решение и игра на акрьорите! Докосва, стиска те за гърлото и го носиш дълго в сърцето си! Благодаря ви!
Одобрение 14 от 14 гласа Одобрявам коментара Неодобрявам коментара

гост
12.06.2017 20:00 ч


4
уникално
гледах снощи
но простотията на публиката бе
,,достойна,, за Аскеер
2 пъти спираха играта заради звънящи телефони
поклон и преклонение за Героизма на Меглена и Георги
при създадената ситуация!!
Одобрение 12 от 12 гласа Одобрявам коментара Неодобрявам коментара

Коста
02.01.2017 23:28 ч


3
Забележителна актриса е Меглена Караламбова и ролята й пасва идеално: закачлива, леко отнесена,мъничко своенравна, но много любяща и прозорлива. Който има майка, ще я познае в този сърдечен, плътен, красив образ. Боях се, че нещата ще станат твърде сантиментални, но постановката държи чудесен ритъм и не допуска нещата да засладнят излишно... Изобщо - прекрасно представление, което ще ви разчувства и облагороди.
Одобрение 13 от 13 гласа Одобрявам коментара Неодобрявам коментара

Атанасова
24.07.2016 13:08 ч


2
Гледах го два пъти.Мъдър, чувствителен текст, поднесен с много хумор .Божествена игра на талантливата Меглена Караламбова и достойно партньорство на Г.Къркеланов.Подарете си едно прекрасно преживяване.
Одобрение 16 от 16 гласа Одобрявам коментара Неодобрявам коментара


12







Най-коментирани постановки
 Лекция №1 за народното творче... 133 коментара
 Вражалец 116 коментара
 "Ножица - трепач" 75 коментара
 Живак 41 коментара
 Операцията 39 коментара
 Страхотни момчета 37 коментара
 "Много шум за нищо" 36 коментара
 Спанак с картофи 32 коментара
 Записки на един луд 31 коментара
 Ревизор 31 коментара
 
 
Анкети към постановки
Най-интересен въпрос
Кой не е убиеца в пиесата?
"Ножица - трепач"
( 726 отговора )
Най-труден въпрос
Как е истинското име на Алекс?

( 0 верни от 0 отговора)
Най-лесен въпрос
Кой е авторът на спектакъла „Като трохи на прозореца“?
Като трохи на прозорецa
( 40 верни от 40 отговора)
 
Най-разглеждани постановки
1.
3.
8.
Живак 275074
 





 
|   Благоевград   |   Бургас   |   Варна   |   Велико Търново   |   Видин   |   Враца   |   Габрово   |   Димитровград   |   Добрич   |   Дупница   |   Казанлък   |   Кърджали   |   Кюстендил   |   Ловеч   |   Монтана  

|   Пазарджик   |   Перник   |   Плевен   |   Пловдив   |   Правец   |   Разград   |   Русе   |   Силистра   |   Сливен   |   Смолян   |   Созопол   |   София   |   Стара Загора   |   Търговище   |   Хасково   |   Шумен   |   Ямбол  
„Бисквитките“ ни помагат да предоставяме услугите си. С използването им приемате употребата на „бисквитките“ от наша страна. Научете повече Разбрах
eXTReMe Tracker